Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Подяка? Скарга? Розкажіть нашому керівництву!

DHL Express намагається надавати Вам сервіс найвищої якості – з першого разу і завжди! Однак,юінколи трапляється так, що якість обслуговування не відповідає тим високим стандартам, на які Ви чекаєте, звертаючись до DHL. У такому випадку Вадим Сидорук, (Генеральний директор DHL Express в Україні) та Олена Шиліжинська (Менеджер з розвитку сервісу DHL Express в Україні), бажають особисто отримати Ваш коментар.
Тисячи клієнтів кожного дня доручають DHL свої вантажі. Якщо ми змогли вразити Вас якістю нашого сервісу, Вадимом та Олена також будуть раді отримати Вашу подяку.
Нам важливо розуміти, що ви думаєте про сервіс, який отримуєте, - незадовільний або найкращий. Тільки так ми можемо змінюватися на краще і виконувати свою роботу ще якісніше. Просто зверніться до Вадима та Олени і поділиться з ними своїми думками. Будь ласка, вкажіть у Вашому листі контактний телефон, щоб ми могли зв’язатися з Вами.

Вадим Сидорук
Генеральний директор DHL Express в Україні

Електронна адреса Вадима Сидорука

Олена Шиліжинська
Менеджер з розвитку сервісу DHL Express в Україні

Електронна адреса Олени Шиліжинської
Вадим та Олена впевняться,що Ваше звернення, негайно розглянуто і що Ви отримали відповідь від наших співробітників протягом однієї години у робочий час (з 9:00 до 18:00) з понеділка по п’ятницю.
Якщо Вам потрібно негайно зв’язатися з нами, звертайтесь, будь ласка, до відділу обслуговуванняContact Us.
 
Tracking
Tracking

Track up to 10 numbers at a time. Separate with a comma (,) or return (enter).


More Tracking Options