Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Обізнаність щодо шахрайства та його попередження

Бренд DHL як лідера міжнародних перевезень відомий в усьому світі. DHL відповідально ставиться до захисту своїх клієнтів та важливої для них інформації. Ми прагнемо інформувати вас щодо можливої шахрайської поведінки тих, хто використовує бренд DHL.

Шахрайське використання бренду DHL

Вже робилися спроби ошукати покупців в Інтернеті шляхом недозволеного використання назви й бренду DHL в електронних повідомленнях та графіці, поверхово схожій на графіку DHL.

У більшості таких повідомлень ідеться про продаж споживчих товарів через Інтернет із попередньою їх оплатою.

Будьте певні, що DHL такого способу оплати не практикує. DHL стягує лише офіційні кошти на свої транспортні видатки.

Ця інформація щодо безпеки не стосується обов’язку замовника оплачувати перевезення, мито, ПДВ чи подібні видатки, які належним чином оплачуються в момент доставки.

DHL не несе відповідальності ні за які видатки, нарахування чи виплати, незаконно нав’язані внаслідок шахрайської діяльності.

Будьте певн: якщо ви отримали електронний лист, де написано, що DHL намагається доставити якийсь пакунок і вам слід відкрити додаток, аби сприяти доставці, – цей лист шахрайський, ніякого пакунку не існує, а в додатку може міститися комп’ютерний вірус.

Не відкривайте додаток. Цей лист і додаток походять не від DHL.

Якщо є сумніви щодо порядності вебсайту, на якому використано бренд DHL, виходьте на сайти DHL тільки через наш глобальний сайт.

Просимо повідомляти Службу клієнтів DHL про отримання шахрайських або сумнівних е-листів від імені DHL.